Alla inlägg den 19 november 2018

Av Maria - 19 november 2018 13:15

Måndag:

Köttfärsbiffar med potatis, sås, kokta grönsaker och pressgurka


Tisdag:

Varma mackor/toast


Onsdag:

Bacon- och broccolipaj med tomatsallad


Torsdag:

Stekt laxfilé med en röra på små linser, stekt lök, paprikatärningar och spenat


Fredag:

Räkor, majonnäs och grönsaker och detta äts med händerna


Lördag:

Kotlett i ädelostsås med pressad potatis och grönsaker


Söndag:

Västerbottenspaj med sallad

Av Maria - 19 november 2018 13:00

Måndag:

Falsk fläskfilé, sås, potatis, gelé och inlagd gurka


Tisdag:

Torsk i ugn med god sås över och potatismos


Onsdag:

Chipsgratäng


Torsdag:

Senapspanerad falukorv med mos


Fredag:

Langos


Lördag:

Kotlettgratäng med hasselbackspotatis


Söndag:

Köttfärssås med spaghetti

Av Maria - 19 november 2018 12:15

Måndag:

Lasagne


Tisdag:
Korvstroganoff med ris


Onsdag:
Apelsinkyckling med nudlar


Torsdag:

Sötpotatis- och morotssoppa med kokosmjölk


Fredag:

Hemmagjord hamburgertallrik


Lördag:
Hemmagjord pizza


Söndag:

Ost- och skinksallad

Presentation


Hej & välkomna!
Det jag hade tänkt mig från början med den här bloggen var att föra in recept på sånt som intresserar oss här hemma. Men nu har det blivit mer som ett sätt att tömma bort en del recept jag har samlat på mig under ett antal år.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards